tel. 62 502 45 40 kom. 664 932 172 (pn.-pt. 8.00-17.00) kontakt GG: Jagoda - płatności   |  Balbina - zielone szkoły    |  Asia  - zatrudnienie instruktorów, transport   |  Paulina - klient indywidualny   |  Kinga - obsługa agencyjna 

FLUOPARTY

obóz rekreacyjny
(wiek uczestnika: 10-14 lat)

Specjalnie dla was: wyjątkowo widowiskowe wakacje :) Fluofarby, światło UV i taka dyskoteka rozkręci każdego człowieka! Porwie was feeria barw, pochłonie iskrząca kolorowym blaskiem noc, zafascynują fluogry. Będzie też mnóstwo czasu na relaks w słońcu, grę w kosza, siatkówkę, czy podniesienie temperatury na zjeździe tyrolskim lub moście tybetańskim! Dla wciąż żądnych wrażeń kajaki, tajemniczo brzmiący SUP i wodna trampolina. Jeżeli interesują was szalona zabawa, nieco adrenaliny, trochę relaksu, zabawa z ekipą rówieśników i zawiązanie nowych przyjaźni zapraszamy na Fluoparty!

PROGRAMobozu

Zajęcia:

5 bloków zajęciowych dziennie, każdy od 1,5 do 3 godzin.


ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE

FLUOPARTY – jedyna w swoim rodzaju kolorowa impreza w rytmach największych przebojów. Tu na pewno zabłyśniesz w dosłownym tego słowa znaczeniu!

LUMIKOLORY – zaprojektujemy i stworzymy labirynt świecących obrazów.  Wyobraźnia, pomysłowość nie znają ograniczeń, a zatem tylko od was zależy jak bardzo magiczny i barwny świat stworzycie w nocnej galerii.

FLUOMAKE’UP – czyli makijaż na wesoło :)  Jak daleko poniesie was fantazja? Wymalujemy fluotatuaże i stworzymy oryginalne stroje tylko dla obozowiczów FLUO!

FLUONIGHT – niesamowita przygoda pod osłoną nocy :), przemykające fluorescencyjne sylwetki, światła UV i tajemnicza atmosfera :) Wasza drużyna będzie zdana tylko na siebie! Wbrew pozorom nocna aura może się jednak okazać pomocna! 

WODNA PODRÓŻ – podejmij wyzwanie i wypłyń w podróż w poszukiwaniu skarbów, ale uważaj na jeziorne (wodne) stwory, które świecą w ciemnościach.

FLUOGAME – rozegramy fluoturnieje nocą! Bo noc bywa za piękna by ją przespać :)

FLUOFITDRINK – zdrowe i świetliste koktajle zdumiewają wszystkich pragnących nowości. Alchemiczno- fluorescencyjny przepis posiadają nasi instruktorzy.




ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE

 

SUP – karaibskie cudo do pływania, na którym można siedzieć, skakać, tańczyć, ćwiczyć, medytować :). Niby nic nowego, niby deska podobna do surfingowej, a jednak trochę inna, a zamiast żagla – wiosło. Przemierzymy jezioro, a w pakiecie ekstrawidoki, wolność, zabawa i szerokie możliwości.

TRAMPOLINA WODNA i HUŚTAWKA WODNA – wygodny relaks na wodzie lub kultowe miejsce dla maniaków mokrego :)

Tak czy inaczej, każdemu dostarczy niezapomnianych wrażeń!

KAJAKI KLASYCZNE – (kajaki dwuosobowe) KAJAKI BEZBURTOWE – (kajaki jednoosobowe i dwuosobowe) – nieco wskazówek technicznych, porad jak bezpiecznie zachowywać się na wodzie i pozostanie odkrywać nowe, nieprzetarte dotąd szlaki J Na nudę i brak uśmiechu nikt nie będzie narzekał.

NURKOWANIE ABC – czyli maska, płetwy, fajka - sprzęt podstawowy  do nurkowania. Dla wielu strefa niedostępna, ale my otworzymy dla was bramy podwodnego świata i pod okiem instruktora wyruszymy w nieznane!

PŁYWANIE – PLAŻOWANIE - KĄPIEL – dla jednych czas leniuchowania i opalania, dla innych wodne wariacje, pływanie i aktywny wypoczynek chociażby podczas gier wodnych.  

SIATKÓWKA PLAŻOWA  –  nie ma chyba nic fajniejszego podczas wakacji niż piasek, bliskość wody i ekipa sprawdzonych przyjaciół. Do tego trochę słońca, boisko  z siatką, piłką i piaskiem w roli głównej. No oczywiście opaleni, sprawni zawodnicy, trochę siatkarskich trików  i przepis na doskonałą zabawę gotowy :)

BALONIADA – uzbrojeni w ręczniki, balony napełnione wodą i dobry humor oddajemy się mokremu szaleństwu :) Zabierzcie stroje kąpielowe, wodę zapewniamy my!

ZAJĘCIA LINOWE

HUŚTAWKA „TARZAN” – sprzęt asekuracyjny i czujne oko instruktora specjalisty pozwolą wam oddać skok życia!  To wystarczająco duża dawka adrenaliny, zadowolenia z siebie i dobrych emocji, aby starczyło odwagi na podejmowanie kolejnych wyzwań :)

MOST TYBETAŃSKI  ( III poziomy )  - trzy poziomy linowego szaleństwa!  Dostarczą wiele emocji szczególnie gdy wiesz, że powrót na ziemię kończy się  ekstremalnym zjazdem. Czy uda się stłumić obawy i wejść na najwyższy poziom?

STACJA LINOWA „FORT” -  dostarczy wielu emocji zarówno doświadczonym wspinaczom, jak i początkującym alpinistom :) Wieloelementowe stanowisko linowe o kilku skalach trudności, sprzęt asekuracyjny i doświadczony instruktor pozwolą na przeżycie wyjątkowych doznań.

ZJAZD TYROLSKI – błyskawiczna podróż po stalowej linie nie należy do codzienności, szczególnie kiedy trasa przebiega między drzewami na wysokości kilku metrów :) Instruktor-specjalista i profesjonalny sprzęt alpinistyczny zapewnią bezpieczeństwo.

SKRZYNKI – kto by się spodziewał, że przydadzą się tutaj umiejętności budowlańca no i znajomość praw fizyki :) Celem jest zbudowanie jak najwyższej wieży. Przełam wszystkie obawy, zbuduj swój drapacz chmur i pamiętaj, że droga powrotna wiedzie prosto w dół ;)

PAJĘCZA SIEĆ – w porównaniu z mostem tybetańskim czy zjazdem tyrolskim pajęcza sieć to relaks na wysokości :) Ale niech nie zwiodą was te słowa! Wymagane będą sprawność, siła rąk, odpowiedni balans i nieustająco dobry humor!

                                    


ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE

CORNHOLE – zespołowa gra na spryt,  zwinność i celność. Sprawdźmy jak u was z rzutami do celu . Tylko 21  punktów dzieli was od sukcesu,  ale uwaga (!)  gra posiada zaskakujące sposoby na nieprzewidziany zwrot akcji. 

PODCHODY -  ucieczki, zmyłki, logiczne zagadki łączące w całość mapę ośrodka i dwie drużyny dążące do zdobycia zwycięstwa! Grupa, która okaże się sprytniejsza - wygrywa. Powodzenia!

BADMINTON – gra dla osób uwielbiających szybkość. Uczy refleksu, spontaniczności i strategicznego myślenia. Jak nie pomyślisz to się nabiegasz :) Zobaczmy czego zdobędziesz więcej: kilometrów czy punktów :)

BULE – w grze, oprócz zawodników, biorą udział metalowe kule oraz jedna kulka drewniana, zwana pieszczotliwie "świnką". Towarzystwo dobrych humorów niezbędne!

TENIS STOŁOWY  –  wciąga, bawi, zapewnia emocje! Jedyny stół, przy którym siedzenie nie jest wskazane :)

KROKIET –  boisko, drewniany młotek i kula – kto najszybciej przetoczy kulę wg ustalonego schematu? Gra historyczna ale zapewniamy: na pewno nie jest nudna. Co znaczy siła, kiedy liczy się szybkość i precyzja!

UNIHOKEJ –   budzi wiele emocji zarówno na boisku, jak i na trybunach. Jedno jest pewne: mniejsza piłka wcale nie ułatwia trafienia do bramki :)

PIŁKA SIATKOWA, KOSZYKÓWKA, PIŁKA NOŻNA  – boisko, dwa zespoły piłka, a właściwie różne piłki :) Oczywiście instruktorzy i tutaj nie zwiodą i chętnie z wami zagrają!

BATUT – dostępny w wielu miejscach naszego ośrodka, uwielbiany i oblegany :) Dla najwyżej skaczących, tak na wszelki wypadek: spadochron :)

GIBON -  zapraszamy na  dosyć gibką linę zwaną gibonem :).  Wygrywa te, któremu równowaga na to pozwoli!

TAG RUGBY  -  świetna, bezkontaktowa alternatywa dla klasycznego rugby - idealna na obozowe chwile . Doskonała forma rywalizacji pomiędzy grupami a kto wie …  może i obozowiczami i instruktorami.

GRA TERENOWA -  uwaga, ośrodek zmienia się w pole gier i rozgrywek między drużynami sunsportowych obozowiczów. Każdy może zabłysnąć, ale pamiętajcie, że  tylko w grupie uda wam się sięgnąć po zwycięstwo. Zadania sprawnościowe, taktyczne, krzyżówki, łamigłówki …

MEGA ZBIJAK – fascynująca rywalizacja obozowiczów na gibkość, spryt i poczucie humoru :) Tradycyjny zbijak w megawydaniu. Dla podkręcenia klimatu kadra stanie po drugiej stronie boiska :)

QOOLTURKA – atmosferę spotkania tworzymy wspólnie. To czas burzy mózgów przy Scrabblach, rozgrywek pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA, czas żartów i wygłupów, ale jednocześnie czas długich rozmów o życiu, przyjaźni, miłości. 

OLIMPIADA OBOZOWA -  dzień olimpijskich  zmagań  w dyscyplinach  indywidualnych oraz drużynowych.  Sprawdź swoje siły w takich dziedzinach jak strzelectwo, biegi, kolarstwo, wioślarstwo  czy turnieje piłki nożnej! Pokaż na co cię stać, zgarnij nagrodę i wskakuj na podium!

PARK KREATYWNOŚCI –  zajęcia zmieniające punkt widzenia niejednego obozowicza.  Liczy się dokładność, pomysłowość, ale przede wszystkim zespołowość.  My zaskoczymy cię zadaniami, a wy nas rozwiązaniami! Uwaga, czas na rozstrzygnięcie zagadek ograniczony!

KSIĘGA REKORDÓW -  każde osiągniecie jest ważne, ale niektórzy z was posiadają talenty do zadań specjalnych. Sprawdźmy kto ustanowi rekord sunsportowych dyscyplin i stanie na podium. Nasza księga jest otwarta przez cały obóz.

 


ZAJĘCIA EDUKACYJNE

ZAJĘCIA Z PIERWSZEJ POMOCY – sytuacja, w której ktoś będzie potrzebował pierwszej pomocy może się zdarzyć w każdym momencie. Każdy z nas powinien być przygotowany na takie zdarzenie, umieć zachować zimną krew i podjąć właściwe działania. Od nas, od naszych umiejętności może zależeć ludzkie życie. Przeprowadzimy warsztaty udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Udowodnimy, że to wcale nie jest takie trudne, a może uratować człowieka!

 


ZAJĘCIA ROZRYWKOWE

DYSKOTEKA I KARAOKE –  impreza dla licznego grona fanów muzyki rap, pop, hip-hop i nie tylko.  Entuzjaści rocka też znajdą coś dla siebie. Muzę dostosujemy do waszych oczekiwań.  Konieczna jest odważna prezentacja skali głosu i umówmy się, że faktyczne umiejętności nie mają tu żadnego znaczenia. Obozowy taniec, proste kroki i radosne choreografie tańczone do najnowszych hitów. To wszystko pod okiem instruktorów tańca, którzy zawsze potrafią pokazać coś nowego i niebanalnego! To jest nasz wspólny czas!

KINO LETNIE –  kino plenerowe to sprawdzona forma rozrywki również na obozie. Wieczorami gromadzi wszystkich obozowiczów. Repertuar filmów dobieramy tak, aby nie tylko zapewniał dobrą zabawę, lecz również inspirował do przemyśleń i wzruszeń.

KAWIARENKA - czas na rozmowy w gronie bliskich znajomych, ale i na nawiązanie nowych przyjaźni. Gorąca czekolada lub herbata, coś słodkiego i oczywiście wy budujecie niezapomniany klimat, który na długo pozostaje w pamięci. Wspólne chwile urozmaicają gry, konkursy i żarty :)

OGNISKO -  spotkanie pod gołym niebem, w atmosferze ogniska, wieczoru i lasu. Muzyka pojawiająca się ze strun gitary…  Niepowtarzalny klimat obozowania i wakacyjnych przeżyć.

STREFA CISZY, RELAKSU -  po dawce wielkich emocji czasami warto po prostu złapać oddech i odpocząć, porozmawiać, powspominać, pomyśleć. Ładujemy baterie na łonie natury, w ciszy, spokoju, z widokiem na las :)

JAM SESSION -  niepowtarzalny klimat  muzyki na żywo , występy zaproszonych gości oraz możliwość wystąpienia na prawdziwej scenie!  Wszystkim kochającym muzykę mówimy: zabierzcie instrumenty! Będzie się działo!

THE END  –  czas na obozie mija bardzo szybko i nadchodzi ten ostatni moment - pożegnanie. Koniec wspólnie spędzonych dni, ale początek wspaniałych przyjaźni. Chwilami pojawiająca się łza i mnóstwo śmiechu przy projekcji obozowego życia zatrzymanego w kadrze.  Ostatnie spotkanie, wymiana spojrzeń, podpisy i wpisy, wymiana telefonów. To wszystko jest pożegnaniem, ale bywa również początkiem zupełnie nowych zdarzeń :)

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian realizujemy różnorodne zajęcia sportowo-rekreacyjne.

 


CO ZABRAĆ NA OBÓZ

standardowe wyposażenie każdego obozowicza (szczegóły w ABC sunsportowego podróżnika) oraz biały t-shirt.

CENAturnus

Tylko do 8 SIERPNIA br. CENY na niektórych turnusach w Giewartowie i Mrówkach  SPADAJĄ NAWET O 300 zł! Sprawdź zakładkę strefa promocji – kliknij.

Cena z tabeli minus rabat!

 

 

Uwaga! Informacji o dostępności miejsc udzielamy telefonicznie.

FLUOPARTY
Tur.TerminyL.
dni
Wiek uczestnikaCena w PLN
domki
1 24.06-02.07.2017 9 10-14 lat  1490,00
2 02.07-11.07.2017 10 10-14 lat 1590,00
3 11.07-20.07.2017 10 10-14 lat  1590,00
4 20.07-29.07.2017 10 10-14 lat  1590,00
5 29.07-07.08.2017 10 10-14 lat 1590,00
6 07.08-15.08.2017 9 10-14 lat 1490,00
7 15.08-23.08.2017 9 10-14 lat 1490,00
8 23.08-30.08.2017 8 10-14 lat 1290,00

 

ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE: program, wyżywienie 4xdziennie (dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem, pozostałe dni dzieci otrzymują śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację), kadra, ubezpieczenie NNW na sumę 5 tys. zł. – Warta, pakiet Podróżnik, wariant I, opieka medyczna, zakwaterowanie:

-uczestnicy zakwaterowani są w domkach murowanych typu studio (2 pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki  oraz taras lub domkach studio (4+2+łazienka) z tarasem. Wybór miejsca zakwaterowania należy do Organizatora KLIKNIJ

CENA NIE OBEJMUJE: transportu (patrz tabela transportowa).


ZAREZERWUJ IMPREZĘ:

on-line   osobiście

informacja telefoniczna dotycząca rezerwacji: 62 502 45 40 lub 664 932 172

 

TRANSPORTmiasto/cena

SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY MRÓWKI LATO 2017

Miejsce wyjazdu / przejazdu*Cena za transport w PLN

UWAGA!!

* TRANSPORT ODBYWA SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD WARUNKIEM WYJAZDU Z DANEGO MIASTA MINIMUM 10 OSÓB!!
-MIEJSCA I GODZINY WYJAZDU BĘDĄ DOSTĘPNE W BIURZE NA 3-5 DNI PRZED DNIEM ROZPOCZĘCIA IMPREZY.
- GRUPY ZBIERAMY NA TURNUSACH:
** 3,4,5.

Bydgoszcz 160,00
Kalisz 150,00
Poznań 150,00
Szczecin** 200,00
Łódź (Stryków) 180,00
Wrocław 180,00
Warszawa 180,00
Katowice 180,00

 

ISTOTNE INFORMACJE DLA OSÓB DOJEŻDŻAJĄCYCH TRANSPORTEM WŁASNYM LUB KORZYSTAJĄCYCH Z TRANSPORTU ORGANIZOWANEGO PRZEZ BIURO:
TRANSPORT ORGANIZATORA:
  1. Szczegóły dotyczące wyjazdu z wybranej miejscowości znane są na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. Prosimy wówczas o kontakt z biurem w Kaliszu lub z biurem Agenta, u którego wykupili Państwo imprezę. Komunikat umieszczany jest także na stronie głównej www.sun-sport.pl w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW.
  2. Miejsce i godzina zbiórki zostaną wskazane w komunikacie. Z reguły są to obrzeża miast, tak aby dzieciom, Państwu i kierowcom zaoszczędzić stania w korkach.
  3. Transport odbywa się tylko i wyłącznie pod warunkiem wyjazdu z danego miasta minimum 10 osób!!
  4. Jeżeli okaże się, że zabrakło chętnych na wyjazd z danego miasta poinformujemy Państwa o tym fakcie telefonicznie lub e-mailowo. Wówczas proponujemy wyjazd z najbliższego miasta, z którego organizowany będzie transport. Zawsze też możliwy jest transport własny.
  5. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut.
  6. Informacje nt. miejsca i godziny odbioru dziecka dostępne będą u Organizatora lub biur współpracujących na 3-5 dni przed datą zakończenia imprezy.
  7. Wszystkich rodziców/opiekunów prosimy o punktualny odbiór dzieci. Miejsca wysiadania naszych uczestników to często tylko przystanek w dalszej drodze – punktualny odbiór dzieci bardzo usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym uczestnikom dotrzeć do domu na czas.
  8. BAGAŻ: może się składać z 1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg, bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg. Bagaże dzieci najmłodszych dobrze jest podpisać imieniem i nazwiskiem. Pamiętajcie Kochani, że luki bagażowe mają ograniczoną pojemność :-).
  9. Ze względu na organizację transportu godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome i mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych.
TRANSPORT WŁASNY:
  1. Uczestnicy dojeżdżający własnym transportem proszeni są o przybycie w dniu rozpoczęcia imprezy pomiędzy godz. 16.00 a 17.00. Wcześniej nie możemy Państwa przyjąć ponieważ w trosce o zachowanie najwyższych standardów ośrodek musi zostać przygotowany na przyjęcie kolejnej grupy: jest sprzątany, konserwatorzy sprawdzają sprawność urządzeń i bezpieczeństwo pomieszczeń, sprawność sprzętu sportowego oraz usuwają ewentualne usterki.
  2. W przypadku uczestników imprez w Giewartowie prosimy sprawdzić przed przyjazdem zakładkę KOMUNIKATY DLA RODZICÓW. Dla ułatwienia i utrzymania porządku na terenie ośrodka w dniu przyjazdu dzieci, mogą pojawić się tam informacje dot. wjazdu ściśle wskazaną bramą.
UWAGA!!

W przypadku, gdy Wasze dziecko ma zostać odebrane przez ciocię, wujka, przyjaciółkę lub znajomego prosimy o przygotowanie pisemnego upoważnienia zawierającego imię i nazwisko oraz numer dowodu osobistego osoby upoważnionej do odbioru. Dokument powinien zostać przesłany do biura w Kaliszu, oryginałem powinna się legitymować osoba odbierająca dziecko. Nie przyjmujemy upoważnień telefonicznie! Wzór upoważnienia dostępny tutaj.

Zapraszamy do zapoznania się z Warunkami uczestnictwa oraz szczegółami transportu.Dokumenty te są dostępne na stronie www.sun-sport.pl oraz w biurach agentów współpracujących z nami.

 

OŚRODEKlokalizacja

OŚRODEK AKTYWNEGO WYPOCZYNKU SUN SPORT

w Mrówkach k. Wilczyna
nad jeziorem Wilczyńskim

Piękny, stary las sosnowy, krystaliczne wody jeziora, piaszczysta plaża. Taki urokliwy, dziki i czysty zakątek znajdziecie w Wielkopolsce nad jeziorem Wilczyńskim. Znaleźliśmy go specjalnie dla Was w centrum Polski, na terenie Powidzkiego Parku Krajobrazowego (około 100 km od Kalisza i Poznania, 250 km od Warszawy i 200 km od Wrocławia). Porzućcie przekonanie, że takie uroki oferują tylko mazurskie jeziora. Tutaj mamy strefę ciszy, a więc usłyszycie dźwięki natury, tutaj poczujecie wspaniały klimat wakacji, wypoczynku, słodkiego lenistwa, ale i aktywnego wypoczynku.

            Ośrodek Sun Sport powstał z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 10-14 lat. To specjalnie dla nich budowaliśmy infrastrukturę sportową, przytulne domki, klimatyczną stołówkę. Stworzyliśmy miejsce, w którym chce się zostać dłużej, przestrzeń, w której można się aktywnie bawić, wypocząć, cieszyć przyrodą.

Na terenie ośrodka dysponujemy:

  • -rozbudowaną infrastrukturą sportową:
  •   -stanowiskami linowymi,
  •   -boiskami do siatkówki, koszykówki i piłki nożnej,
  •   -laskiem survivalowym,
  •   -polem quad’owym,
  •   -polem paintball’owym,
  •   -sprawnościowym torem przeszkód,
  •   -stanowiskami strzelniczymi,
  •   -strefą gier i zabaw (ping-pong, cymbergaj, dart),
  •   -zieloną strefą relaksu (hamaki, karimaty, muzyka relaksacyjna)
  •   -trasami na terenie ośrodka: rowerową, biegową,
  •   -własną plażą.

 

Drodzy Państwo,
 
od tego roku ośrodek w Mrówkach jest w naszych rękach. Od kilku miesięcy pracujemy nad tym, aby wyglądał tak pięknie, jak na poniższych wizualizacjach. Zima to nie najlepsza aura, aby zaprezentować zdjęcia. Odbiór ośrodka planujemy w miesiącu kwietniu i wówczas z satysfakcją zaprezentujemy fotografie naszego nowego ośrodka.
 
Galeria - Domki

Galeria - Ośrodek

 

 Mapka

ZAPISYdokumenty

DOKUMENTY:

  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji (e-mailowej, osobistej) otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną, a na wyraźne życzenie drogą pocztową): umowę, której integralną częścią są „Warunki uczestnictwa" oraz kartę kwalifikacyjną (karta przeznaczona jest dla niepełnoletnich uczestników imprez).
  2. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku wyjazdu do Nowego Dworku lub Mrówek oraz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku wyjazdu do Giewartowa. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.

PŁATNOŚCI:

  1. Zaliczka wynosi 400 złotych i płatna jest w ciągu 7 dni od dnia wystawienia umowy. Ostateczny dzień zapłaty wskazany jest ściśle w umowie. W tym dniu należność musi już znaleźć się na naszym koncie.
  2. Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy.
  3. W każdej umowie znajdują się daty dokonywania płatności i we wskazanym w umowie dniu należność musi już być na naszym koncie.
  4. Prosimy pamiętać, że jeżeli udało się Państwu skorzystać z jakiegoś rabatu, promocji muszą Państwo pilnować terminów płatności. UWAGA! Przekroczenie terminu płatności skutkuje anulowaniem przyznanego rabatu.
  5. Nr konta: Bank BZ WBK 74 1090 1128 0000 0001 3361 0391. Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „WBKPPLPP”.
  6. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy.

FAKTURA:

  1. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line.
  2. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wypełnienie formularza zamieszczonego poniżej.
  3. UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy!
  4. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie.
  5. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.

 

WAŻNEwar. oferty

WARUNKI OFERTY SUN SPORT

dokumenty, płatności, ubezpieczenia, zakwaterowanie, wiek uczestników, opieka medyczna, kieszonkowe, transport

    DOKUMENTY, PŁATNOŚCI, UBEZPIECZENIE

  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 400 złotych od osoby – termin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie. Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie.
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym.
  3. Płatności należy dokonać na nr konta: Bank BZ WBK 74 1090 1128 0000 0001 3361 0391. Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „WBKPPLPP”. W tytule przelewu należy podać numer umowy oraz imię i nazwisko uczestnika imprezy.
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku wyjazdu do Nowego Dworku lub Mrówek oraz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku wyjazdu do Giewartowa. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu.
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wypełnienie formularza "Wniosek o wystawienie FV" dostępnego w zakładce "Płatności". UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności, a deklarację można złożyć najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy! FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. 
  7. Wszystkie zmiany postanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila).
  8. Ewentualnych zwrotów (wynikających np. z nadpłaty, zmiany postanowień umowy, rezygnacji lub odwołania transportu itp.) dokonujemy w terminie do 60 dni od dnia potwierdzenia konieczności zwrotu. Oczywiście staramy się dokonywać ich wcześniej. Jednym z powodów, dla których czasem zwrot trwa długo jest fakt, że niektórzy z naszych Klientów wpłacając należność za obóz zaokrąglają wpłacaną kwotę. Być może Państwo o tym nie wiedzą, ale każdą nadpłatę czy będzie to 5 złotych, 10 złotych czy 10.000 złotych jesteśmy zobowiązani zwrócić na Państwa konto. Takich przypadków jest niestety bardzo dużo a zwroty pochłaniają wiele czasu. Dlatego raz jeszcze prosimy o wpłacanie należności bez zaokrąglania kwot.
  9. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku.
  10. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwraca wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu.
  11. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku.

REZYGNACJA Z UDZIAŁU W IMPREZIE

  1.  Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w formie e-mailowej zrezygnować z udziału w imprezie. Wówczas organizator dokonuje potrącenia kosztów poniesionych na przygotowanie imprezy i informuje o tym Klienta także w formie e-mailowej. Od czego uzależniona jest wysokość dokonywanych potrąceń? W zależności od terminu rezygnacji organizator ponosi koszty związane z przygotowaniem imprezy. Są to m.in. umowy z kadrą instruktorską, kadrą socjalną, techniczną, umowy z przewoźnikiem dotyczące organizacji transportu, umowy z ośrodkami niebędącym własnością organizatora. Na wysokość potrącenia mają wpływ także koszty związane z obsługą biura, ubezpieczeniem NNW, zakupem sprzętu związanego z organizacją danego obozu, a także w zależności od terminu rezygnacji koszty wyżywienia uczestnika.
  2. Zalecamy zatem abyście zawarli Państwo umowę ubezpieczenia rezygnacji z wyjazdu z dowolnie przez siebie wybranym towarzystwem ubezpieczeniowym.
  3. Odpowiadając na Państwa częste zapytania jakiej wielkości są to potrącenia informujemy, że wynoszą one około:
  • - w sytuacji, gdy do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 70 dni – potrącenie wynosi 0 złotych,

    - jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 50 dni potrącenie wynosi ok. 20% wartości umowy,

    - jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje 50-35 dni potrącenie wynosi ok. 30% wartości umowy,

    - jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 34-20 dni potrącenie wynosi ok. 40% wartości umowy,

    - jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 19-10 dni potrącenie wynosi ok. 50% wartości umowy,

    - jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje mniej niż 10 dni potrącenie wynosi ok. 70% wartości umowy,

    - jeżeli z jakiegoś powodu odbierają Państwo dziecko w trakcie trwania turnusu, to obozu organizator ponosi w tym momencie wszystkie koszty związane z organizacją obozu poza tzw. „wsadem do kotła” i wówczas w zależności od tego, który jest to dzień potrącenie wnosi około 80% wartości umowy.

ZASADY UŻYTKOWANIA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH PRZEZ UCZESTNIKÓW NASZYCH IMPREZ

  1. Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:

    KONTAKT 1: dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka. W tym dniu wychowawca zbierze telefony po obiadokolacji.

    KONTAKT 2: dzień 3 obozu w godzinach 14.15-15.00.

    KONTAKT 3: dzień przed zakończeniem turnusu w godzinach 14.15-15.00.

    WAŻNE: Jeżeli z jakiegoś powodu uznają Państwo, że konieczny jest częstszy kontakt, możliwe jest ustalenie indywidualnych zasad kontaktu z dzieckiem. Wówczas prosimy o ustalenie dni i godzin w bezpośredniej rozmowie z kierownikiem obozu (nr publikujemy przed rozpoczęciem turnusu w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW). Taki indywidualnie ustalony kontakt odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu wychowawcy. Dziecko będzie mogło rozmawiać tak długo, jak będzie tego potrzebowało i w sytuacji, w której nikt (także wychowawca) nie będzie mu przeszkadzał.

    ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 14.15-15.00. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu.

    Całą dobę czynny będzie telefon alarmowy w ośrodku Prosimy jednak, aby po godzinie 21.00 i przed 8.00 rano dzwonić wyłącznie w sprawach najwyższej wagi. Numer zostanie opublikowany w zakładce Komunikaty dla rodziców, na kilka dni przed rozpoczęciem turnusu.

    Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i innych) prosimy ustalać w indywidualnej rozmowie z kierownikiem obozu.

    MP3 oraz MP4 mogą być używane przez dzieci, ale przy Państwa aprobacie. Sprzęt do odtwarzania muzyki nie może być jednak używany i zabierany na zajęcia programowe.

OPIEKA MEDYCZNA, KARTA KWALIFIKACYJNA, ZACHOROWANIA

  1.  Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia biorą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne wynikłe podczas trwania obozu.
  2. Opieka medyczna dotyczy tylko i wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ.
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto.
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty.
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z tego tytułu.
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesiący od zakończenia rehabilitacji przed ropoczęciem imprezy doznało złamania itp. zgadzają się na jego wyjazd z pełną odpowiedzialnością i świadomością ewentualnych zagrożeń.
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin.

 WIEK UCZESTNIKÓW, ZAGUBIONE RZECZY, KIESZONKOWE

  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich może mieć miejsce w przypadku ukończenia 7 roku życia, w przypadku imprez zimowych 8 lat.
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz.
  3. Ewentualna zmiana obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego rozliczana jest na korzyść Sun Sport.
  4. Zalecamy deponowanie pieniędzy w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport nie ponosi odpowiedzialności za  kradzieże lub zagubienia.
  5. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy.
  6. Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej.
  7. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy.
  8. Pozostawione i zidentyfikowane rzeczy odsyłamy na koszt odbiorcy.
  9. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy.
  10. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp.

 POSIŁKI, ZAKWATEROWANIE

  1.  W ramach organizowanych przez nas imprez zapewniamy: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, przy czym pierwszy dzień imprezy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni dzień imprezy kończy się śniadaniem. Godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome ze względu na organizację transportu. Ich godziny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych.
  2. W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy. W przypadku, w którym uznamy, że nie jesteśmy w stanie spełnić Państwa oczekiwań poinformujemy o tym. Może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przyjąć dziecka na obóz.
  3. UWAGA! Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku wyjazdu do Nowego Dworku lub Mrówek oraz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku wyjazdu do Giewartowa. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci.
  4. Zakwaterowanie uczestników imprez w Giewartowie: w domkach drewnianych jednopokojowych 5,6 os. z łazienkami, w domkach studio (drewnianych lub murowanych, pokoje 3+5) 8 os. z łazienkami lub w pokojach 4-7 os. z łazienkami, zlokalizowanych na piętrze budynku stołówki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora.
  5. Zakwaterowanie uczestników imprez w Nowym Dworku: mogą Państwo dokonać zakupu imprezy z możliwością zakwaterowania w domku drewnianym 6 os. z łazienką (domek typu studio 3+3) lub w pawilonie, w pokojach 6 os., łazienki na korytarzu.
  6. Zakwaterowanie uczestników imprez w Mrówkach: w domkach murowanych typu studio (w pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora.
  7. Zakwaterowanie w Bukowinie Tatrzańskiej: mogą Państwo dokonać zakupu imprezy z możliwością zakwaterowania w STASINDZIE lub GRAND STASINDZIE. W obu budynkach dysponujemy pokojami 2-7 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym. UWAGA! Uczestnicy Obozu narciarsko-snowboardowy czad mieszkają wyłącznie w Stasindzie. Rodzice biorący udział w imprezach Jeździ mama, jeździ tata, jeżdżę ja lub Góralskich wczasach dla rodzin z dziećmi mogą dokonać wyboru miejsca zakwaterowania (w chwili rezerwacji imprezy), co oczywiście znajdzie odzwierciedlenie w umowie.
  8. O ZAKWATEROWANIU DZIECI JESZCZE KILKA WAŻNYCH SŁÓW. Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb kwaterujemy w jednym domku/pokoju równolatki, ewentualnie różnica wieku może wynieść rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci. Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, przekwaterowujemy dzieci.
  9. W przypadku rodzinnych wyjazdów do Bukowiny Tatrzańskiej za każde niewykorzystane miejsce w pokoju pobieramy opłatę w wysokości 350 zł. Dokonanie tej opłaty nie jest jednoznaczne z możliwością udostępnienia miejsca jakiejkolwiek innej osobie bez wiedzy i zgody organizatora. Dotyczy to przede wszystkim sytuacji, w których macie Państwo życzenie korzystać z pokoju większego niż liczba członków rodziny. Nie dotyczy to samodzielnego pobytu uczestników niepełnoletnich wyjeżdżających samodzielnie.

 TRANSPORT ZORGANIZOWANY I WŁASNY, UPOWAŻNIENIA DO ODBIORU DZIECKA

  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo.
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie.
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość.
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej.
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych!
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura.
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu.
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie.
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym.
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach.
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu.
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki.
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy.
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia.
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu.
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut.
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń.
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu.
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców.
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji.
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785.
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1. 1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    2. bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    3. w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem.
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego.
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy.
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby.
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego.
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnego prosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00.
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00.
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru.
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo w Strefie rodzica.

 ZDJĘCIA, FACEBOOK

  1. Zapraszamy Państwa do śledzenia relacji fotograficznych z naszych obozów. Prosimy pamiętać, że publikowane na Fb https://www.facebook.com/kalisz.sun.sport/?fref=ts zdjęcia są wyłącznie zapowiedzią relacji fotograficznej, która będzie dostępna po zakończeniu sezonu w Fotobanku na naszej stronie.
  2. Po zakończeniu turnusu mogą Państwo zarejestrować się w zakładce FOTOBANK na naszej stronie. Na tej podstawie, w ciągu 1-2 dni roboczych, otrzymają Państwo login i hasło umożliwiające dostęp wszystkich zdjęć wykonanych przez Sun Sport.
  3. Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich.
STREFARODZICA

Drodzy Rodzice,


cieszymy się, że doceniliście przygotowaną przez nas ofertę, ale zanim Państwa pociechy (większe bądź mniejsze :-)) spędzą z nami wakacje, przygotowaliśmy informacje na temat organizacji naszych imprez. Są to m.in wiadomości dotyczące realizacji programu, bezpieczeństwa, kadry, kieszonkowego, zasad korzystania z telefonów komórkowych, abc sunsportowego podróżnika oraz wiele innych.  Z pewnością pozwolą one rozwiać ewentualne wątpliwości, uspokoją przejętych rodziców i przekonają nieprzekonanych :-). Zapraszamy po szczegóły KLIKNIJ

 

Długie weekendy

pobierz katalog

pobierz katalog

nota prawna2

baner zima 2016

logotypy www fb

logotypy www mch

logotypy www ob

logotypy www sun

logotypy www z

Początek strony